Update v4.05
Publicado: Vie Ene 03, 2014 11:41 am
Bueno chicos, hoy estaremos subiendo el nuevo update, v4.05, el cual trae los siguientes cambios:
Bugs Fixed:
- Fix problema con items Right
*pegaban con rep negativa
- Fix Upgrade whites sets
*no se podian upgradear con meriens
- Fix Achivements
*algunos achivements no los daba bien
- Fix hitting magico
*demasiado misseo magico
- Fix contador de quest
*con quest de event garden, se bugueaba el contador
- Fix Gate de Hell of Death
*desaparecia la gate
- Fixeado el mensaje "no tengo oro", por el correspondiente en cada trade.
Cambios:
- Se movieron las banderas con los contadores del city vs city, hacia el centro de la pantalla
- Si se hace dc en all vs all, se vuelve a la city
- Pretend Corpse, bloqueado en all vs all
- Se bajo el daño del Composite Bow
Nuevo:
- Agregado contador de quest mob en control + N
- Se agrego el valor del % del achivement a completar
Hell of death:
- Se modifico la estructura y tamaño del mapa (ahora tendran un mapa mas grande para luchar).
- Se modifico la forma en que caen en el mapa (caeran en un lugar donde solo tendrán gente de su city, y luego se transportarán, hacia el mapa de batalla).
Nuevo sistema de manufacture:
- Se mantiene el manufacture default y original, con un cambio bastante importante...
Voy a intentar explicar de la mejor manera el nuevo sistema de manu, es un poco complicado, y seguramente, entiendan mejor, en el juego que de mis palabras, pero bue, haré lo posible...
Con cada 100 Mps, y 10k de contribs, conseguiran 1 nivel para manufacturar
Estos niveles, solo serán usados para manufacturar armas / armaduras..
Con cada nivel, tendrán la posibilidad de conseguir 1 item stated de ese nivel o inferior...
Por ejemplo:
Si tengo 4 niveles, podré conseguir una hauberk PA 3% a 12%
El Stats, como el % del mismo, es totalmente random... (pero nunca se podrá obtener un item, de mayor % al nivel maximo que tengan)...
Los niveles, se gastaran todos (100 mps y 10k de contrib por nivel), por cada manufacture...
En otras palabras, si manufacturan un item con 5 niveles, y les sale 1 item de nivel 2, perderán los 5 niveles que han manufacturado (ya que ustedes, manufacturan a nivel 5).
Los niveles, solo se aplicarán a los items del tipo:
- Armas
- Shield
- Wands
- Armaduras
El resto de items, no será aplicado (ni gastarán), los niveles de manufacture...
Si tienen dudas, las iremos respondiendo
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
English, using google traductor:
Well guys , today we will be uploading the new update , v4.05 , which brings the following changes:
Fixed Bugs :
- Fix problem with items Right
* stuck with negative rep
- Fix Upgrade whites sets
* could not upgradear with meriens
- Fix achivements
* some achivements was not well
- Fix hitting magic
* too magical Misseo
- Fix quest counter
* with garden event quest , the counter bugueaba
- Fix of Hell Gate of Death
* the gate would disappear
- fixeado the message " I have no gold " for the corresponding in each trade .
Changes:
- They moved the flags counters city vs city, towards the center of the screen
- If done vs dc all in all , the city becomes
- Pretend Corpse, locked all vs all
- damage is low Composite Bow
New:
- Added quest mob accountant in control + N
- the value of% achivement was added to complete
Hell of death:
- the structure and size of the map is modify (now will have to fight a larger map) .
- how they fall on the map ( will fall in a place where people only have their city, and then transported toward the battle map ) is modify .
New system of manufacture:
- The default and original manufacture is maintained with a fairly major change ...
I'll try to explain in the best way the new system manu, is a bit complicated, and certainly better understand , in the words of my game , but good , I 'll do my best ...
With 100 Mps , and 10k contribs , get level 1 for manufacturing
These levels will only be used to manufacture weapons / armor ..
With each level , will be able to get 1 item Stated that level or lower ...
For example :
If I have 4 levels , I can get a hauberk PA 3% to 12 %
The Stats , as% of it , is completely random ... (but you will never get an item, higher % at the highest level they have ) ...
The levels are all (100 mps and contrib 10k per level) will spend for each manufacture ...
In other words, if an item manufactured with 5 levels , and leaves them level 1 item 2 will lose the 5 levels that were manufactured ( since you , manufacture level 5).
Levels only apply to items such as:
- Weapons
- Shield
- Wands
- Armours
All other items will not be applied ( not spent ) manufacture levels ...
If in doubt, the answer go
Atte. Staff Helbreath Argentina.
Bugs Fixed:
- Fix problema con items Right
*pegaban con rep negativa
- Fix Upgrade whites sets
*no se podian upgradear con meriens
- Fix Achivements
*algunos achivements no los daba bien
- Fix hitting magico
*demasiado misseo magico
- Fix contador de quest
*con quest de event garden, se bugueaba el contador
- Fix Gate de Hell of Death
*desaparecia la gate
- Fixeado el mensaje "no tengo oro", por el correspondiente en cada trade.
Cambios:
- Se movieron las banderas con los contadores del city vs city, hacia el centro de la pantalla
- Si se hace dc en all vs all, se vuelve a la city
- Pretend Corpse, bloqueado en all vs all
- Se bajo el daño del Composite Bow
Nuevo:
- Agregado contador de quest mob en control + N
- Se agrego el valor del % del achivement a completar
Hell of death:
- Se modifico la estructura y tamaño del mapa (ahora tendran un mapa mas grande para luchar).
- Se modifico la forma en que caen en el mapa (caeran en un lugar donde solo tendrán gente de su city, y luego se transportarán, hacia el mapa de batalla).
Nuevo sistema de manufacture:
- Se mantiene el manufacture default y original, con un cambio bastante importante...
Voy a intentar explicar de la mejor manera el nuevo sistema de manu, es un poco complicado, y seguramente, entiendan mejor, en el juego que de mis palabras, pero bue, haré lo posible...
Con cada 100 Mps, y 10k de contribs, conseguiran 1 nivel para manufacturar
Estos niveles, solo serán usados para manufacturar armas / armaduras..
Con cada nivel, tendrán la posibilidad de conseguir 1 item stated de ese nivel o inferior...
Por ejemplo:
Si tengo 4 niveles, podré conseguir una hauberk PA 3% a 12%
El Stats, como el % del mismo, es totalmente random... (pero nunca se podrá obtener un item, de mayor % al nivel maximo que tengan)...
Los niveles, se gastaran todos (100 mps y 10k de contrib por nivel), por cada manufacture...
En otras palabras, si manufacturan un item con 5 niveles, y les sale 1 item de nivel 2, perderán los 5 niveles que han manufacturado (ya que ustedes, manufacturan a nivel 5).
Los niveles, solo se aplicarán a los items del tipo:
- Armas
- Shield
- Wands
- Armaduras
El resto de items, no será aplicado (ni gastarán), los niveles de manufacture...
Si tienen dudas, las iremos respondiendo
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English, using google traductor:
Well guys , today we will be uploading the new update , v4.05 , which brings the following changes:
Fixed Bugs :
- Fix problem with items Right
* stuck with negative rep
- Fix Upgrade whites sets
* could not upgradear with meriens
- Fix achivements
* some achivements was not well
- Fix hitting magic
* too magical Misseo
- Fix quest counter
* with garden event quest , the counter bugueaba
- Fix of Hell Gate of Death
* the gate would disappear
- fixeado the message " I have no gold " for the corresponding in each trade .
Changes:
- They moved the flags counters city vs city, towards the center of the screen
- If done vs dc all in all , the city becomes
- Pretend Corpse, locked all vs all
- damage is low Composite Bow
New:
- Added quest mob accountant in control + N
- the value of% achivement was added to complete
Hell of death:
- the structure and size of the map is modify (now will have to fight a larger map) .
- how they fall on the map ( will fall in a place where people only have their city, and then transported toward the battle map ) is modify .
New system of manufacture:
- The default and original manufacture is maintained with a fairly major change ...
I'll try to explain in the best way the new system manu, is a bit complicated, and certainly better understand , in the words of my game , but good , I 'll do my best ...
With 100 Mps , and 10k contribs , get level 1 for manufacturing
These levels will only be used to manufacture weapons / armor ..
With each level , will be able to get 1 item Stated that level or lower ...
For example :
If I have 4 levels , I can get a hauberk PA 3% to 12 %
The Stats , as% of it , is completely random ... (but you will never get an item, higher % at the highest level they have ) ...
The levels are all (100 mps and contrib 10k per level) will spend for each manufacture ...
In other words, if an item manufactured with 5 levels , and leaves them level 1 item 2 will lose the 5 levels that were manufactured ( since you , manufacture level 5).
Levels only apply to items such as:
- Weapons
- Shield
- Wands
- Armours
All other items will not be applied ( not spent ) manufacture levels ...
If in doubt, the answer go
Atte. Staff Helbreath Argentina.